Miele G4300 SC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele G4300 SC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Evert.bruinsma 25-08-2012
Geschreven voor: Miele G4300 SC

Dit is mijn tweede Miele vaatwasser. De vorige hebben wij na 18 jaar vervangen. Deze heeft een schitterende voorkant, waar geen vieze vingers of handen op terug te vinden zijn. Stijl en toch altijd schoon. Het gemak van de extra bestek-lade is superieur boven de andere vaatwassers met de gevaarlijke bestekmand. Messen steken gevaarlijk naar boven en thee-lepeltjes blijven vastzitten. In een Miele vaatwasser heb je daar gen last van! Bovendien zit deze besteklade nooit in de weg en heb je in de Miele meer ruimte voor potten en pannen. Hopelijk hebben wij wederom jaren plezier van de Miele vaatwasser. Onderbouw is begeleidt door een duidelijke beschrijving hoe je hem zelf kunt plaatsen.
Een voordeel van deze vaatwasser zijn de verschillende programma's en de uitgestelde start van het wasprogramma. Hierdoor kun je flexibel gebruik maken van de goedkopere nachtstroom.